FANDOM

Denis Bishop

Informacioni biografik

Statusi i gjakut:

Babanac

Informacioni fizik

Specia:

Njeri

Gjinia:

Mashkull

Besnik ndaj:

Jetimores Wool

Denis Bishop (Dennis Bishop) ishte një pjestar tjetër i të njejtës jetimore si Tom Ridëll (më vonë i njohur si Lord Fluronvdekja). Emi Benson (Amy Benson), një tjetër pjestare e jetimores, së bashku me Denisin u dërguan në një shpellë (më vonë e njohur si "shtëpia e Medalionit Hokrusk"), kundër vullnetit të tyre, ku Tom Ridëll bëri diçka kaq të tmerrshme sa të dy ata refuzojnë të flasin për të.

Prapa skenatEdit

  • Në një skenë të fshirë nga përshtatja për film e "Herri Poter dhe Princi Gjak-përzier", Albus Urtimori deklaron se të dy fëmijët e dërguar në shpellë ishin bashkë-studentët e Tomit. Kjo mund të tregojë se ato gjithashtu ishin studentë në Hoguarts, por ka më shumë mundësi që Tomi të ketë marrë pjesë në një shkollë tjetër babanacësh së bashku me ato përpara se të shkonte në Hoguarts.

EtimologjiaEdit

Emrin "Denis" vjen nga Denys ose Denis, format mesjetare franceze të emrit Dionis.
Dionysus.jpg

Dionisi duke mbajtur nje poçe me verë

Shën Denis ishte një misionar i shekullit të tretë në Gaul të cilit iu pre koka në Paris. Ai është kredituar me konvertimin e Galezëve në të krishterë dhe konsiderohet shenjt mbrojtës i Francës.
Denis.jpg

Shën Denisi duke mbajtur, në mënyrë simbolike, kokën e tij

Also on FANDOM

Random Wiki